Party eller?

Började gårdagen med att besöka Luisa Olofsson som har varit iväg i Austalien.
Sedan bar det av till förslövs bygdegård där Theres och Sofie Johansson hade sin födelsedagsfest.
Hamnade vid det bästa tänkbara bordet tillsammans med Beatrice Lindoff, Matilda Lundberg och Filippa Heberlein m.m.

Senare under kvällen begav jag och Malin Karlsson oss till Pepes Bodega för att jag skulle fotografera.
En heelt sjuk och galen kväll kan man verkligen påstå!
När pepes väl stängde begav vi oss till en båt som jag absolut inte ville hoppa på.
Efter 20 minuter velande uppe på kajen bestämmer jag mig för att gå därifrån...
Meen då kommer två killar och tar tag i mig, bär mig mot båten, ger mig till någon annan som står på båten och då var jag äntligen ombord på den här jäävla båten.

Hade världens högsta klackar, full och tycker absolut inte om vatten. Båten låg nämligen ungefär en meter från kajen och man var tvungen att hoppa till båten... skulle inte tro att jag skulle göra det... men som sagt. Jag kom ombord!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0