Party party

Lördags

Förra lördagen var jag som sagt bjuden till Anna-Bell och Josefines fest.
Hatar att klä ut mig, då dem hade Hippie-tema.
Men jag blev faktiskt sjukt nöjd med min outfit och kunde till och med visa mig på Bahnhof.
En super trevlig kväll med underbart folk.
Tack babes, hoppas ni blev glada för presenten.

Måndags

Jag och Alexandra gick runt lite i Stan, då vi sedan mötte upp min syster och hennes vänner.
Dagen slutade med att jag, jenny och hennes klasskompisar festade.
En måndag... bra där.

Tisdags

En liten vistelse på Ven och det blev en mycket trevlig dag.

Onsdags

Studentfest på Morris i Ängelholm.
Förfest hos Sara Andersson och sedan begav vi oss till Torstens.
Torstens är mitt nya favoritställe och de finns inget som är bättre än de.
Jag hade hoppats på att Bahnhof hade öppet men det fick bli Morris i stället.
Även de en mycket trevlig kväll.

Torsdags
Död...

Fredags

Halvt återupplivad... efter att jag slutat jobba åkte till Ängelholm senare under kvällen.
Började på Torstens och sedan begav vi oss till Nicks. Det blev även en runda inom Saloon och sedan in och säga grattis till Emil och Chico som fyllt år.

Lördag

Halvt död...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0