Bowling in my <3... kanske inte ELLOOR?

Det nya året började väll inte som en höjdare och det sägs ju att nyåt speglar resten av året. Bullshit!!
Idag var jag och bowlade med Oona, Heberlain, Sarac, Molle och Berte. Haha, lätt den bästa dagen på året och sist men inte minst... JAG KOM TVÅA! haha ofta jag kom tvåa, senaste gången jag spelade äckliga bowling så kom jag sist med 34 poäng, snacka om att jag är grym!!

Ja iallafall så började kvällen med "två flaskor vin" hahaha och singstar och sedan tog vi bussen till Ängelholm och mötte Oona. Alltså jag har bara träffat tjejen en gång men de känns som man har känt henne i hundra år! Så jäääkla härlgt.

När vi väl ska gå ifrån bowligen... har då kommit en bit... då säger Malin till mig... Du julia, alltså jag tappade min väska där borta, är det okej om jag hämtar den. Jag vänder mig om och hennes väska ligger där typ
150 meter bort. haha ofta.

Vi 5 drar oss mot lindens och vem om inte "smskillen" träffar jag på vägen som sedan kommer till lindens för att träffa mig. Han kan ju känna sig rätt dissar. Väl inne på lindens så träffade jag kimpauuu :D och Bambuuu, haha nej Pumpa. haha och bowlingkillen... jag kan ju säga att sms killen blev inte så glad.

Vi kränger som faan, gott som in i helveteee så ska vi dra oss mot bussen och vem om inte Maja och Polly träffar jag då. Haha vad är oddsen? Fulla och glada bååda två kan man säga! Jooo och sen på bussen, vi tappade visst en på vägen. haha. Så tar Oona sin hand på min kind och säger- Du har en finna på din kind? jag bara neej, men jag tror jag har en i pannan kanske? Och Oona börjar garva som fan och säger - Fattar ni inte? Och sara börja garva sönder... och till slut slår det mig och Malin.

Jo för saken är att Oona kommer från Finland och det är väll så klart som faan att jag har en finne på kinden! hahahaha

Oooona hela natten, Oooona hela dagen, Ooona heeela natten skrämmer slaag på alla BARN! Ooonaa hela natten lååångt tills du upptäcker miig. Oooonaaa, Ooonaa OOnnaaa Oonnaaa.

Hahaha jag hade iallafall en jääävligt lyckad kväll med mina vänner, och jag kan ju säga att ni som inte var där missade verkligen någonting!! Fucckeeers.

Haha, så en dålig nyår behöver fakttskt inte resultera i ett dåligt år! Det här året började iallafall jäävligt bra... plus att jag fick en fika på espresso house på dagen. mohaha

PUSSSSS  ( BOWLING IMORGON IGEN ELLOOOR?) jag kom ju faktiskt tvååaaa

Kommentarer
Postat av: rebecca

HAhah var du fortfarande full när du skrev detta ellåår ?

2009-01-07 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0