Vecka 9

Nu har skolan dragit igång igen... det har väll både sina positiva och negativa sidor.
Tråkigt att gå upp så jäkla tidigt på morgonen och komma hem så jäkla sent. Idag gick jag hemifrån klockan 6 och kom hem klockan 6. 12 timmar, underbart!

Började i alla fall dagen med Fotboll, gick väll hyfsat bra kan jag tycka.

På eftermiddagen hade vi Multimedia med Hasse och Hasse, haha. Sjukt bra lärare enligt mig.
Skulle klippa bort "inte" på ett ljudklipp där en tjej säger "-Jag tycker inte vi ska gå med i emu".
Det var ganska komplicerat kan jag ju tycka...

Nu ska jag sova, klockan börjar bli mycket.

Sleep tight

Kommentarer
Postat av: Jungle

"Okej" Barte, varför skulle du klippa bort det? Det är ju folks allmänna uppfattning :P

2009-02-25 @ 14:37:46
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Carolaiine

Haha, satt du där då. Det klippet hörde jag typ 20 ggr när jag skulle skriva ut:P



Ja, det är helt perfekt att vara på en redaktion:) Hoppas du får chansen till det också!



Tittar du på Melodifestivalen?



Kram Caroline

2009-02-28 @ 20:48:28
URL: http://carolaiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0