Lördag

Lördag -

Vaknade med världens halsont och förkyld som in i, men jag fick ta mig i kragen och hoppa in i duschen.
När jag gjort iordning mig hyfsat begav jag mig till Filippa för att locka hennes hår m.m.

När vi var färdiga åkte vi till Anna Olsson som bjöd på mat för att fira hennes födelsedag, lite sådär i efterhand.
Efter att vi ätit klart begav jag mig till Ville P och Party Laudan.

Det var "avslutning" i Party Laudan, så det var packat med folk kan man påstå och ett jävligt bra tryck!

När alla drog ner till Grevie Parken gick jag och Filippa till Anna Olsson och sen lite senare begav vi oss också till Grevie Parken.

Mycket folk, bra tryck och mycket trevligt överhuvudtaget! Me Like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0