Fredag

Idag har min dag varit riktigt bra!

Efter mina två lektioner åkte jag och Maja till Espresso House och fikade och lite senare dök även Anna Bell och Josefine upp och var lite sociala. Mycket trevligt!

På bussen hem träffade jag Simon som har lovat att komma och fixa lite filmer och musik på min dator. Sagt och gjort, så nu har jag gott om filmer och gott om ny bra musik! Kul att träffa honom måste jag tillägga, min barndoms kompis. Har inte träffat honom på ett tag nu, roligt att snacka lite minnen som Blue och sådär! haha

När jag kom hem övervägde jag om jag skulle ta mig till Ängeholm eller om jag bara skulle stanna hemma. Det slutade med att jag åkte till Luisa, tittade på film och bara tog det lugnt.

Så imorgon ska jag sova länge, antar att de blir runt halv 4 då frukosten påbörjas!

http://www.youtube.com/watch?v=H25lz7gchaw

Kommentarer
Postat av: Anna-Bell

du är för sweet babe! :)

2009-02-09 @ 10:49:37
URL: http://annabellisa.blogg.se/
Postat av: Barte

Du är sweet babe!

2009-02-09 @ 11:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0