-

Fredag -

Åkte pulka med min "lillasyster" Julia.
Har verkligen inte åkt pulka på minst 4 år! Hade nästan glömt hur roligt det är och efter att man åkt ett tag, sätta sig ner i backen och dricka varm oboy. En helt perfekt dag med Julia.

Efter att vi var helt utmattade så gick vi hem till mig och tittade på - Bedtime Stories och krängde popcorn. Det var inte helt fel.

Efter Julia hade gått hem så kom Martin och Fredrik och hämtade mig och sen bar det iväg till väla. Martin skulle hämta ut sin mobiltelefon, ( som jag och Martin skulle hämtat ut dagen innan, men han glömde mobil-laddaren till lånetelefonen så han fick inte ut sin egen telefon. Lyckat!)

Sen blev det lite fika och lite shopping for the grabs och kvällen slutade för mig hos Maja.

Lördag -

Match mellan Förslöv och Västrakarup och vem var det som vann, jo Förslöv!

Lite senare på dagen så firade vi min bror och sedan bar det av till Ängelholm




... och sen drog jag?

Söndag -

Åkte på bio med min "lillasyster" Julia, efter att jag kommit hem. Vi tittade på Bolt... men jag somnade ju såklart! Lönt att betala 75 kronor för att bara sova... Annars har jag bara umgåts med min familj och nu ska jag snart sova. Skola imorgon...!!




Take me back!






Kommentarer
Postat av: Carolaiine

Hej, vad kul att du tittade in!

Låter mysigt med pulkaåkning:)

Så filmen om Bolt var inte bra? Jag bara måste se den, den verkar ju rolig!:D



Jag har praktik på HD:s ungdomsredaktion KAX inne i Helsingborg, men var ute i Ängelholm två veckor för ett tag sedan, på NST. Men jag "tillhör" kax:)



Ha en bra dag!



Mvh Caroline

2009-02-23 @ 09:12:50
URL: http://carolaiine.blogg.se/
Postat av: Carolaiine

Japp, jag går sista året på filbornaskolans medieprogram. Var går du?



De pratade lite om att lägga ner Kax, men jag hoppas att det får leva vidare:) Är ju en bra chans att komma in i tidningslivet!



Mvh Caroline

2009-02-23 @ 15:26:49
URL: http://carolaiine.blogg.se/
Postat av: Carolaiine

Konstigt, jag går också foto:) Men jag har det ju på HD, så jag är ju inte där så ofta... Knäppt att jag inte känner igen dig:P



God natt:)

2009-02-23 @ 21:51:08
URL: http://carolaiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0