-

Tisdag -

Första fotbollsträningen i skolan idag och det gick förvånansvärt bra. Lite förvirrad var jag i slutet när jag spelade med annars gick det toppen... om man räknar bort knät. Ska inte träna nu på två veckor, ska vila knät så att jag inte överbelastar det för mycket nu i början plus att jag fick en regäl smäll på det förra veckan. Har trots allt inte spelat fotboll på ett helt år.

Efter fotbollsträningen så åkte jag tillbaka till skolan, hade en lektion och sen begav vi oss ner till stadsteatern i Helsingborg.
Där tittade vi på - Om detta är en människa.
Den var verklighetsbaserad historia och den handlade om en kille som blev tillfånga tagen när han var 24 år och blev skickad till auswitchs. Den handlade om vad som hände där och hur människorna blev behandlade och sedan att han själv blev fri. Den här pjäsen hade bara en skådespelare., det var en man som stod och pratade i 1½ timme... visst det var väldigt intressant. Men när vi satt i det nerbelysta rummet, med bara en strålkastare på honom... det var svårt att hålla sig vaken. Så det jag hörde och såg var väldigt intressant, men det var inte mycket.

Efter jag kom hem från skolan däckade jag i soffan och vaknade inte förren nu, så nu ska jag borsta tänderna, lägga mig i sänger och titta på film.



Kommentarer
Postat av: cristin

Vilken fin blogg :)

vilket är ditt bästa modetips?



du har inte glömt att prenumerera på min blogg va?

lägg till mig så lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-11 @ 12:09:12
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0