Sälen

Gårdagen var så jävla underbar tillsammans med Niclas och hans vänner på Hc.
Goda dinkar, massa shottar, härligt folk, sjukt bra musik... Allting var helt perfekt.

Idag var jag rätt seg kan man ju påstå. Gick och la min sent och gick upp tidigt.
Åkte hem och hämtade mina skidor och sen begav jag mig ut i backen med Niclas och hans vänner.
Sedan gick vi på After-ski och tog en öl, riktigt nice!

 Nu ska jag snart iväg och jobba och fy fan vad jag ångrar mig att jag sa att jag skulle jobba.

Imorgon blir det helst sängen hela dagen men så blir det nog inte.
Blir förmodligen lite skidåkning och after-ski tillsammans med mina nya vänner från Uppsala / Tierp.


Gud vad jag inte längtar hem till Skåne längre.
Och jag vill aldrig att det ska bli Söndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0