Motala - Sälen

Nu är det bestämt att det bär av till Motala över jul och sedan vidare till Sälen!
Underbart, mycket möjligt att jag kanske stannar över nyår också.


Jag har lagt upp lite bilder på en kille som heter Niclas i tidigare inlägg.
Niclas är en kille som jag börja prata med på facebook och sedan började vi prata i telefon.
Vi har hållt kontakten i snart ett år, men vi har aldrig träffats.

Vi har pratat många gånger om att träffas, men det har aldrig blivit av... men vi har fortsatt att prata i telefon.
Men vi kommer att ses och det är besämt. Han ska nämligen också upp till Sälen, precis då när jag är där uppe.
Helt galet!
Det här betyder att vi äntligen kommer att ses... tänk så är han inte alls som jag har tänkt mig.

Känns som att jag har känt honom i hundra år och jag saknar honom när vi inte har pratat på länge... men kan man verkligen känna så om man aldrig har träffa personen? 


Kommentarer
Postat av: nicke

klart man kan , saknar ju dig med ditt skånska ogräs ;)

sköt om dig så ses vi om några dagar typ :P

2009-12-17 @ 17:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0