Party Fredag.

Kom hem från jobbet trött och sliten.
Maja ringde och jag bestämde mig för att åka in till Ängelholm för gå på ljusfesten.
Men de blev inte så mycket utav de för att jag missade bussen med tre sekunder, eller rättaresagt. Jag stod bakom busskuren och busschauffören kör. Så grymt irriterande. Så jag fick bege mig hemåt och sen satt jag där i soffan.
Helt klar och bara jaha vad ska jag nu göra. Men min kväll blev inte helt förstörd utan jag åkte med Filippa och Matilda till Ängelholm och festade. Så grymt roligt! Tack för en lyckad kväll.

Väl i Ängelholm träffade jag Johanna Bjärtun, Moa och hennes kusin och vi begav oss i väg till Nico.
Väl hos nico befann sig några idoler plus Nibell och Holmis.
Två killar som vi lärde känna nere i Rhodos.

När jag skulle gå hemåt fick jag sällskap av Moa och Freja.
Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.

Bästa kvällen på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0