Update.

Torsdags
 
Jobbade jag på Rögle hela kvällen, var sjukt sugen på att följa med ... ut och festa men var tyvärr tvungen att jobba.

Fredag
Var rätt så seg när jag vaknade eftersom jag kom hem vid 4 tiden från Rögle. Jag fick ta mig i kragen och klä på mig och sen var det min första golfträning med Frasse. Det gick jätte bra och det var sjukt roligt.
Efter de så var det på med partykläder och iväg till Heberleins för att förbereda inför kvällen.
När vi var klara väntade vår skjuts ut till Skälderviken till Nico och Bjärans 18 års fest.
Slutade mycket lyckligt med världens största bula i bakhuvudet och hjärnskakning. Men ska man festa så ska man festa hårt!
Lördag
Mådde inte helt hundra och fick då konstaterat att jag hade hjärnskakning plus en del blåmärken efter gårdagen.
Fick då stanna hemma på kvällen för att bara ta det lugnt, jätte roligt så där en lördagkväll då jag blev utbjuden...

Söndag
Åkte jag mamma, pappa, jenny till Karlshamn för att hälsa på min kära storebror Johannes och fira lite påsk.
Det slutade med att vi spelade galenpanna och jag satt med det jävla james bond kortet hela kvällen, inte så roligt dock.

Måndag
Åkte vi hem från Karlshamn och efter att jag hade kommit hem blev jag skjutsad till golfbanan för att slå några slag.
Där träffade jag Hampus Åvall, Linus Månsson och Fredrik Genell så jag följde med dem ut på banan och studerade dem. Sen när de var klara blev det ytterligare några slag på rangen.

Tisdag
Återigen skolan och mycket plugg framför mig. Dock skönt att det bara är 9 veckor kvar till sommarlovet! Yippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0