Plans

Torsdag -
Imorgon spelar Rögle sin sista match och det innebär för min del att jag ska jobba. Vi får väll se hur det går, kommer nog vara lagom sliten när jag komme hem vid 2 tiden och börjar jobba vid 4.

Fredag -
Ska jag börja ta privata golf lektioner med Frasse, ska bli riktigt nice!
Och senare på kvällen blir det Nico och Johannas 18 års fest som man bara inte får missa!

Lördag -
Möjligt party här hos mig eller bara chill med idolgänget.

Söndag -
Ska åka till Karlshamn för att hälsa på min kära bror och samtidigt fira påsk med min kära familj.


Plugga kanske borde blandas in här någonstans, det skulle vara super!

Kommentarer
Postat av: Filippas corner

Mohaha jag har haft privatlektioner med frasse en gång i tiden! ;P

2009-04-09 @ 16:11:47
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0