Längtar

Nu sitter jag här åter igen och funderar på vad jag ska skriva. De slutar alltid med att jag skriver någon mening och sen stänger ner hela skiten. Men jag känner att jag måste uppdatera mig lite iallafall.

Onsdag - Den här dagen är väll som alla andra skoldagar, förutom att jag glömde min kamera hemma plus att Alexandra Baranowska inte är i skolan! Så nu sitter jag är på min fotolektion och klockan är 10 och jag slutar 12,20. Ska snart bege mig till Alexandra och se hur hon mår och kanske kränga kanelbullar om hon har kvar några! haha

Torsdag - Egentligen är de klassföreståndarens dag men eftersom de är så många som pendlar, som tex JAG så tyckte hon de var okej att vi stannade hemma om vi inte sa någonting till någon. Men för min del blir det ändå Helsingborg, ska till sjukgymnasten och sedan ska jag och Jenny, min syster, gå på stan lite och fika. Senare på kvällen är de insparksfest för skolan på sundspärlan och då blir de livat!

Fredag - Längtar hur mycket som helst till på fredag och då jäävlar är de party party för då fyller Emma 19år!!!
Under dagen så ska jag och Filippa troligtvis till Ängelholm och senare ska vi fixa till oss till tema-festen.

Temat är Glamour Rock och vi ska "tänka" Joey Tempes. Galet tema men om alla verkligen går in för det till 100% kommer de blir så jäkla roligt! Senare på kvällen blir det Ängelholm och hur många blickar kommer vi inte få på oss om alla är utklädda till Glamour rockare, haha?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0