Helgen +

Fredagen - Började med att jag träffade lite gamla vänner i Ängelholm som sedan resulterade med en fika med de nya kändisarna. Senare på kvällen bar det iväg till Emma som fyllde 19 och då var de Glamour Rock tema som gällde. Väntar fortfarande på att jag ska orka ta mig till grevie och hämta min kamera och då kommer bliderna upp.
Kvällen slutade lyckligt i Ängelholm och sedan bar det iväg på "efterfest" i grevie.

Lördag - Vaknade trött och sliten och svartmålad i hela ansiktet, något illa. Vid tolv tiden ringer Filippa och undrar vart jag håller hus och säger att Förslöv A-lags match börjar om 50 minuter. Fick skjuts hem och sen var det direkt in i duschen och sedan iväg till fotbollsplanen.

Senare på kvällen åkte jag och Filippa till Mackan och tittade på Rögle, gött med vinst eller!?
Lite senare kommer Johanna Nilsson och kränger Mc-mat och efter det blev alla ganska sugna på mat. De resulterades i att alla gick ner där nere och Mackan fick laga pasta med köttbullar. Sen försvann de flesta iväg och de var jag, mackan, jeppe och filippa kvar och jag och filippa hade kört in oss på att vi skulle hem. Men så blev det inte riktigt, istället blev det att vi spontant åkte in till stan och drack vin på torstens och sen gick vi vidare till nicks.

Söndag -
Vaknade något sliten och när jag kom hem gick jag och la mig i soffa och tittade på Idol. Vid tolv tiden ringer Jenny, min syster, och frågar om jag kan hjälpa henne att dekorera / mublera om på Claerence House så jag tog mig iväg till Boarp och jobbade lite.

Efter vi stängt butiken så chillade jag lite med Jenny och Larry och sen åkte jag hem. Lite senare på kvällen ringde Larry och sa att han och jag skulle åka till pizzerian och kränga pizza. Så jag bara jaha? Så som sagt så kom Larry ett tag senare och hämtade mig så vi åkte iväg, haha. Han är så störd.

Idag var det en ganska soft skoldag, ganska lik alla andra skoldagar. Nästa vecka går vi ut praktik. Jag ska då fotografera för Helsingborgs Kommun. Ta bilder till olika broschyrer etc. Så ska ut på olika uppdrag och fotografera... de kan nog bli ganska roligt!

Har jag någonting mer roligt att berätta...

Jag ska till Cypern med lilla mamma och steka i en vecka. Ska bli så himla skönt att komma hemifrån och bort från Sverige ett tag.




Här är vårt hotell, vadå nice med takterass med pool och bar. Jag klagar ju inte!

Kommentarer
Postat av: Jungle

Efterfest med Bengan? ;)

2008-09-23 @ 16:45:55
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0