0- 17.

Tiden går så himla fort, den bara springer iväg. Nu är jag 17 år gammal och de är inte långt kvar tills jag är 18.
Vart har hela livet tagit vägen? Nu när man blir äldre måste man ta mer ansvar för sig själv etc.

Haha, jag kommer ihåg när man fick en puss av sin kille när man var mindre och det var hur stort som helst. Sen när man skulle gå ett steg till att köra en långtradare sen hånga, strula, kyssas etc.

När man skickade lappar om man fick chansen på någon "Ja, Nej eller Kanske".. ta steget från att fråga chans till att fråga om man skulle bli tillsammans, till att bara veta det. Steget från oseriösa till seriösa förhållande. Steget till sex, att röka, att dricka alkohol.

Nu är allt det här och mycket mer avklarat.. vad är det mer som väntar?

Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

"inte långt kvar till 18" Skojjar du eller, känns som en evighet!!! :'(



(Men resten håller jag med om, fint skrivet)

2008-10-07 @ 23:15:30
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Postat av: Alexandra.

Steget till att bli lvl 70 @ wow (snart 80!1).

2008-10-08 @ 01:12:23
URL: http://softilera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0