Tidsfördriv

10 fråger om dig själv

fullständiga namn? - Julia Linnéa Barte Nilsson
när fyller du år? - 25 augusti
Några utsmyckningar på din kropp, isf vad? - Tandsmycke?
vad har du på dig just nu? - Jeans, stövlar, skjorta väst etc.
vilken årstid är bäst? - Sommar!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sova länge.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Min personlighet
vad är du bra på? - Festa?
vem älskar du mest på denna jord? - Min familj och inclusive min katt.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon.


10 fråger om dina vänner

vem är din allra bästa vän? - Filippa Heberlein, Maja Engdahl, Alexandra Baranowska, Luisa Olofsson och många fler
vem vet allt om dig? - Filippa Heberlein
vem är den roligaste av dina vänner? - Luisa Olofsson och Malin Karlsson.
vem är snyggast av dina vänner? - Jag umgås bara med snygga människor
vem är mest partyprisse? - Jag och Filippa, men jag kan ju säga att det är många i idolgänget som också är det! Som Malin kanske ;)
vem är den du helst har filmkväll med? - Filippa kanske
vem röker av dina vänner? - En hel del.
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Mig själv?

10 fråger om din familj

vem står dig närmast? - Min bror
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Aa, hyfsat iallafall.
vem är farligast i din familj? - Min bror
vem ser roligast ut i din familj? - Roligast ut?
vem är coolast? - Jag!
har ni några djur? - Två katter och två sköldpaddor
vem har du mest gemensamt med? - Min bror
vem står för underhållningen? - Min bror, haha
vem sover du oftast med? - Pingland.
roligaste kvällen med familjemedlem? - Julafton i sälen med min familj och larrys familj.


10 fråger om idag

vad har du gjort? - Fotograferat och just nu sitter jag på redaktionen i Helsingborg.
har du varit glad idag? - Kunde ju varit bättre med det
har du varit ledsen idag? - Aa
har du gjort något bra idag? - Jobbat bra på praktiken
vad ska du göra nu? - Sortera massa namn i olika mappar
har du gjort något dåligt idag? - Gjorde så att en hel skolklass missade den förbipasserade bussen.
vad har du ätit idag? - På resrtaurang i Helsingborg
har du duschat idag? - Aa i morse, som vanligt
är du trött nu? - Som vanligt
vad händer imorgon ? - Fotografering, älskar min praktik


Kommentarer
Postat av: Alexandra.

MEN ÄR DU SÖT, ELLE? <3

2008-10-16 @ 22:34:31
URL: http://softilera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0