Söndag

Ursäkta med dålig uppdatering.

Iallafall blev det väla i fredags tillsammans med Maja, en bra början av lovet tycker jag. Blev lite nya saker.. ja vad säger man - Shopaholic. Kan verkligen inte gå någonstans utan att köpa någonting... dålig vana. Efter att jag kommit hem hade jag bara tänk att ta det lugnt.. men de varade inte så länge utan de blev Ängelholm igen, hem till Lincoln som hade förfest och sen drog vi vidare hem till någon... kommer in ihåg namnet, och tillslut gick vi ner till stan och drack champange inne på nicks.

Mycket lyckad kväll och de roligaste var ändå när jag blev bjuden på efterfest som sedan visade sig att jag skulle paras ihop med en utav de två killarna på den såkallade "efterfesten". Slutade med att jag gick tillbaka och drack min älskade champange.

Lördagen
stog det "packa resväska" högst uppe på listan.. men de blev inte så mycket utav det. Utan jag råkade åka till Ängelholm med Luisa och sen blev det inte mycket mer med packningen. Efter att Luisa åkt hem började jag göra iordning mig för att sedan åka vidare till Sara Andersson för att börja förfesta. Jag kom upp till bussen och insåg att jag missat bussen och fick bege mig hemåt igen. Väl där hemma kom jag innanför dörren och bara bröt ihop och slängde mig i sängen. Efter att mina vänner ringt mig och bett mig att komma iallafall, så tog jag mig i kragen och begav mig till grevie. Kvällen blev mycket bättre än förväntad kan jag verkligen påstå. Förutom att gå hem i klackar, ösregn, blåst och ett söndigt paraply, nej men de var ödet. haha

Vakande helt yrvaken och lite senare hoppade jag in i duschen. Efter att jag har knarkat några huvudvärkstabletter och försökt äta lite frukost var det Spa på Hotel Skansen i Båstad som gällde. Älskar spa, de är så avkopplande och de passade helt perfekt nu innan jag ska åka till Cypern!!

Så just nu har jag precis packat klart och drar mot cypern om 3½ timme, ska bli så jäkla skönt!

Såååå ha det så bra i Sweden allihopa så ses vi om lite med än en vecka





Kommentarer
Postat av: Lincz

Tack för i fredags, hahaha =)D

2008-10-26 @ 21:48:22
Postat av: Filippas Corner

Hahha synd att ihop-parningen inte lyckades, hade kunnat bli en jävla efterfest ;)

2008-10-27 @ 13:35:18
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0