PartyFredag.

Gårdagen började med mingelfrukost på Dunkerskulturhus, för att inleda det otoligt roliga mötet på tre timmar. Efter mötet blev det lunch, också de på Dunkers, mycket gott och flott. Efter mötet hade jag inte så mycket med fotograferingen att göra så jag åkte till Väla tillsammans med Maja. Senare på kvällen blev det middag hemma hos Jenny och Larry i Boarp och sen åkte jag hem till Simon Hildingsson som hade förfest / fest.

Först och främst var det tänkt att tio av oss som var på festen skulle åka in till Ängelholm men vi missade såklart bussen. Några drog hem och några drog tillbaka till Simon och det slutade med att jag, Hönan, Fille och Big O tog taxi in till Ängelholm. Haha, galen taxi resa om man säger så!

Väl i Ängelholm gick vi och lyssnade på Ville P som vad Mr Dj. Så jäkla bra är han, älskar honom!
Plus att han spelade faktiskt min låt, Kate Ryan - Ella Ella!

Efter att de har stängt träffade jag Malc, Kim Pau och Pumba. Pumba som jag under kvällen kallade för Bamboo. Pumba och Bamboo är väll ganska likt? De gick iallafall vidare och jag träffade Stefan och hans lilla gäng. Vi gick ner till någon pizzeria och käka och sen taxi in till stan igen.

Lördag - Idag har jag och min mamma bakat kanelbullar, men det är inte det viktiga idag utan det är att Förslövs A-lag vann första kvalmatchen idag! Älskar Förslöv!

Och dagens bästa var ju när jag skulle cykla hem och mamma skulle gå hem ifrån fotbollsmatchen. Så cyklar jag ikapp min lilla mamma.  

Jag - Mamma, komigen nu. Hoppa upp på cykeln så skjutsar jag dig hem.
Mor - Nej jag vill inte.
Jag - Mes!
Mor - Ja men förmodligen!!

Haha, ofta min mamma säger så!!

Kommentarer
Postat av: matilda

Blev dina kanelbullar goda? Det blev mina.

2008-10-05 @ 12:36:04
URL: http://matildalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0