Gott skratt

Hallå krängarn! Idag gick jag upp till Statoil och köpte chippe och cola light, tyckte jag förtjänade det!

Gårdagen blev något illa, lite repris sen förra helgen men fick iallafall ett mycket bra slut.
De började med att jag skulle gå in på Lindéns och titta vem som var där och sen så på vägen ut så trillade jag rakt ner på golvet. Från ingenstans kommer Malc och hjälper mig upp, haha så illa. Lite senare så går jag, Malc, Jeppe hem till jeppe för att sova. De slutade med att alla tre låg i sängen och Malc har på sig ett par tighta mjukixbyxor, varför vet jag inte? haha. Vaknade upp några timmar senare och trodde jag skulle dö. Låg i mitten, mellan mina två vänner och de var ju inte lite varmt med täcke och hela köret. Efter att alla piggnat till lite börjar Malc as-garva och säger " Ofta du trillade igår Julia, jag tänke bara - Vad är de för en full person som går och trillar och så är det DU! Alltså seriöst Julia, om jag inte skulle hjälpt dig upp så skulle du fan legat kvar " Haha så jäkla illa!

' Marcus säger.
haha det var ju så kul att det just var du också haha

Fick skjuts från Jeppe till torget och när jag väl sitter där väntar så dyker Piggy upp och lite senare dyker även Filippa upp. Kan ju säga att de var den roligaste bussresan jag har varit med om. Dagen idag har inte varit för underbar, är så jäkla sliten och fick även besök utav min snälla kompis. Den här dagen kan man ju bara resulterat till film, kränge och gott snack och en mycket sliten Barte.


Fredagen tillbringades i Ängelholm tillsammans med Maja, Anna-Bell och Josefine, mycket trevligt. Sedan på väg mot Förslöv träffar jag Jungle på bussen, full och glad... eller så glad vad han inte egentligen, men iallafall, Tack för den roliga historien!

Jag - Säg någonting roligt Jungle
Jungle - Jag kan dra ett skämt!

De var tre stycken som var på en ö
- tystnad -
ibland kannibaler
- tystnad -

Så sa dom, ni ska ut och samla frukter
- tystnad -
Så gick alla tre ut och samla frukter och den första kom tillbaka med... ehm med... med hallon.
Så sa kannibal ledaren att du ska stoppa upp 50 stycken i röven
- tystnad -
Och så gjorde han det.
- tystnad -

Och sen kom nästa tillbaka och han kom tillbaka med
- tystnad -
- Vilka bär sa jag förra gången??
- Hallon
- Aa okej... jordgubbar
- tystnad -
Så sa kannibal chefen att du ska stoppa upp 50 stycken i röven
- tystnad -
Åh 1, 2, 3, 4, 20, 49 sen så började killen asgarva. Så sa kannibal ledaren, varför gör du så? Ja, jag ser den tredje killen komma tillbaka med vattenmeloner.

haha, härligt Jungle.

Kommentarer
Postat av: anna-bell

ändå lite tråkigt att det blev som det blev :/ men det får bli mer krök nästa gång :D

2008-10-20 @ 10:07:21
URL: http://annabellisa.blogg.se/
Postat av: anna-bell

absolut, när ska vi säga? :D jag & jfin kan typ alla dagar! torsdag maybe? puss

2008-10-20 @ 14:32:05
Postat av: Filippas Corner

Haha alltså den bussresan, fy fan vad roligt! Lilla krängar ;)

2008-10-20 @ 17:25:21
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Postat av: Jungle

Jaha, det var det jag sa på filmen, lyckat :P

2008-10-20 @ 17:33:35
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: polly

Härligt :)

2008-10-20 @ 23:22:07
URL: http://pollai.blogg.se/
Postat av: polly

att du läser min blogg alltså! :P

2008-10-20 @ 23:23:25
URL: http://pollai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0