Cypern dag 2

Sa, nu sitter jag har i tio minuter till for en euro. Idag har vadret varit definitivt mycket battre. Lite solsken... men dock inte sa mycket. Blev iallafall lite badande i poolen och snack med bartendern =) Efter valkomstmotet gick vi ut och at lunch pa en restaurang, dock inte den basta. Efter maten blev de lite ol drickande.. och min mamma var ganska lugn och sa, ja du ar val mer van an vad jag ar pa att dricka ol. haha, ofta hon sager sa.

De har aven regnat lite idag trakigt nog... men vi overlever val.

Idag ar det aven cyperns nationaldag och de firas ganska mycket kan man ju pasta. Mycket folk ute pa gatorna, musik och patrullerade orkestrar tillsammans med personer i militar klader. Eftersom de firar kriget me mussilini, eller hur de nu stavas.

Iallafall traffade jag varldens sotaste kille idag och visade mig och mamma runt i larnaka. Idag hade vi tankt att hyra en bil eller cykel men eftersom de ar nationaldag sa ar nastan allting stangt. Sa jag och min mamma begav oss til salt on pa egen hand, de ar en sjo, med massa salt i, sa de ar nastan som is. Kan skriva mer om de sen...

Har iallafall sett det mesta av larnaca idag. Overivna hus fran turkarna, Oliver och ganget katter, snygga cyprioter, lite shopping

men nu ska jag ga, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0