Cypern dag 1

Jaha, da begav jag och mamma oss ivag inatt vid ett tiden till Goteborg. Allting gick jatte bra! Satt ihoptryckt pa varldns minsta lilla plan, ar nog ganska bortskamd med det dar. Nar vi val landat och ska ta vara vaskor sa kom aldrig mammas vaska. Sa illa, jag skulle fatt panik om det var min! Iallafall sa blev de massa tjafs mellan mig och nagra vakter, orkar inte dra historien. Har inte sa mycket tid pa mig. Iallafall nar vi har kommit fram till vart 4 stjarniga hotel som verkligen inte ar ett 4 stjarnigt. Sa jakla daligt, verkligen det samsta hotellet jag bott pa.

Jag och mamma har gatt rundet lite i Larnaca, hyfsat varmt iallafall... men inte sa fint sa att man kan sola och bada dock.
Var vi har varit lite pa stan sa nar vi kom tillbaka ringde en guide och sa att de var nagonannan som hade tagit fel vaska... smidigt!

Och chrille jag traffade Marcuks och han andra killen.. inte toke. Bara sa att du vet +)

Har inte mycket mer att skriva nu, ska upp pa hotellrummet igen och umgas med min mamma, ha de nice allihopa

Ursaktar for ett mycket rorigt inlagg!!  bye bye

Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Ah låter inte som en super första dag, hoppas veckan blir bra i alla fall :) <3

2008-10-27 @ 17:26:55
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Postat av: Jungle

Men va fasen, varför sitter du vid datorn när du ska vara ute i solen? :P

2008-10-28 @ 00:14:16
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Christoffer

ja glömde kanske att säga de, 4 stjärnor i cypern e som 2 i sverige.:) Du träffade nog Markus o Gustav. Hälsade du från mig?

2008-10-28 @ 12:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0