Okej, ett ...

Okej, ett lite mer seriöst inlägg nu. Har inte uppdaterat mig på läänge och det har varit en del klagomål. Så jag får väll ta mig i kragen och skriva lite utav mitt jätte intressanta liv.

Jag har halsfluss, IGEN, efter tusen gånger. Så nu har jag faktiskt bestämt mig att inte dricka någon Alkohol i helgen och inte helgen efter så jag verkligen blir frisk nu! Jag vet inte hur lägne jag har hållt på att kämpa mot halsflussen och jag har besämt mig att nu ska det verkligen bort! Så inget festande för mig i två veckor, nu när jag går på pencilin.

Något mer intressant som har hänt? Började jobba på Hasseslada nu i helgen. De har dragit igång med julborden och de innebär att jag redan har ätit julbord två gånger inklusive julmust! Känner mig lite för tidig med julen, och jag känner verkligen att jag kommer vara trött på julmat och jag kommer vara trött på julmust innan det är jul... och snart kommer jag väll tröttna på lussekatter också. Ska nämligen köpa min första lussekatt idag i skolan plus att jag och mamma ska förhoppningsvis baka lussekatter idag!
 
Just nu sitter jag i skolan och har precis fotograferat lite olika saker i studion till min skoluppgift. Lite sådär produktfotografering. Så nu ska jag redigera bilderna så att jag någongång blir klar med mina fotouppgifter.











Kommentarer
Postat av: mollan

tänker du inte supa med mig på fredag? :(

2008-11-26 @ 19:12:51
Postat av: barte

nej, men jag är iallafall med som sällskap på förfesten... och jag kommer typ dö!

2008-11-26 @ 19:27:24
URL: http://juliabarte.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-28 @ 12:00:20
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0