Take me back to Cyprus

Jag vill verkligen inte vara tillbaka i Sverige. Mår verkligen dåligt av att vara hemma igen. Tillbaka till allvaret, stressen och inte minst pressen. Jag får panik, de är så galet mycket som händer just nu och jag känner bara att jag vill lägga allting åt sidan eller rättare sagt bakom mig så att jag kommer ikapp med livet. Vet inte hur jag ska förklara det men de känns som att allting händer vid mållinjen och jag står fortfarande kvar vid starten.

Snälla, ta mig bara tillbaka till Cypern igen, ut på båten och ner i havet... ner till den andra världen där allting är så fridfullt.
Det ända du hör är dina egna andetag och det ända du ser är i en helt annan värld. Kontakten med mänskligheten när han höll min hand på 10 meters djup, han som jag verkligen lita på till hundratio procent... ta mig bara tillbaka!





Kommentarer
Postat av: Jungle

Blev du kär i den där snubben eller? :P

2008-11-05 @ 16:46:23
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Julia Barte

Vem vet...

2008-11-06 @ 00:19:32
URL: http://juliabarte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0