Sweden

Ja, för lite mer än ett dygn sedan så låg jag på stranden på Cypern. Hur illa känns inte detta att sitta hemma på sitt rum igen, tillbaka till verkligheten. Fy fan.

Hemresan gick bara bra, vi tog bussen från Hotellet vid fyra tiden och begav oss mot flygplatsen.
Väl där inne fick deppiga Julia en kaffe latte av sin älskade mamma som verkligen betalat allt som har med Cypern att göra. Jag klagar inte!

Efter två timmar fick vi äntligen stiga ombord på flygplanet, betydligt större än de flyget som vi flög ner mer.
Tv-skärm framför och gott om utrymme. Efter den fyra timmar långa flygresan landade vi äntligen (ELLER INTE) i Göteborg och då väntade bara en bilresta på 2½ timme.. vi körde fel plus att vi pausade lite på statoil. Blev helt överlycklig när jag såg att de har börjat sälja Julmust! Love it!

När jag väl kom hem var det första jag gjorde att ringa Filippa, shit vad jag har saknat allt folk här hemma... iallafall mer eller mindre. Fy fan att komma tillbaka till verkligheten som jag skrev innan, har just nu hur mycket som helst i skolan så det är inte sant! helt galet.

Jag hade sovmorgon idag och begav mig faktiskt till skolan idag duktig som jag är. Så en halvdöv Barte med tinituss, brun och med ny jacka tog sig iväg till Helsingborg. Skolan idag var jävlig chill, träffade min älskling Alexandra idag och en mycket dyster Maja. Kul att träffa allt folk igen iallafall och idag har jag inte gjort mer än att stå i fotolabbet.

Efter vi var klara så åkte jag och Figge ner till knutpunkten och satte oss på Espresso House och tog det lugnt och snacka skit som vi alltid gör. haha illa

Nu är jag iallafall hemma och ska snart begrava mig i mina läxböcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0