School

Idag stannade jag kvar efter skolan för att klassen skulle titta på Partrik 1,5. Rekomenderar den stark för er som inte har sett den. En må bra film kan man ju verkligen påstå. Och för dig som är singel behöver du inte bli avundsjuk att  en kille och  en tjej träffas och de lever lyckliga i  alla sina  dagar. Den här filmen handlar om två sötar bögar och ett barn.

Jag rekomenderar även stark att beställa en Hollywoodmeny, innebär två stora och då menar jag stora läsk och en mycket stor popkorn. Jag och Peter är så sjukt bra! Krängarna nummer 1

Annars idag hade jag mitt efterlängtade svenskaprov om antiken. Gick väll hyfsat bra. Bara att jag inte kunde hålla reda på vad alla gudar hette! Irriterande.



Kommentarer
Postat av: Martin

Låter nice du;) kolla gärna in min nya blogg:)

2008-11-19 @ 17:19:23
URL: http://hove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0