Ringa eller inte?

I Fredags var de Madison som gällde. Vi åt lite hemma hos Malin och lekte hela havet stormar... vem om inte jag vann? haha. Vid 10 drog vi oss ner mot bussen... och det var verkligen ingen på bussen för att alla andra var på B.hof. Och jag kan ju säga att de var ingen smart idé att åka dit. Först och främst att jag inte ville dit och plus att de var så sjukt mycket folk där. Mycket roligt på Madison måste jag tillägga, bättre än er fucker som åkte till B.hof! ;)

Iallafall dagen efter så vaknar man vid 8 och måste gå upp för att man ska ju faktiskt jobba.
Kommer till CH och de är saker överallt, verkligen överallt... tittar i kassan och då finns det ju såklart inga 50-lappar och 20-lappar och sen står där en lapp från min chef som jobbade dagen innan. "Hej, kan du slå in dessa julklapparna till mig? Tack!" De var ju inte bara sådär 20 stycken paket jag skulle slå in.

Jag står och lyssnar på den jävla radion eftersom cd-spelar såklart inte fungerar längre. Då började dessa två killarna prata om att de skulle köra igång en tävlning, att man ska ringa in när man hör en viss låt. Jag tänkte bara fy fan vad patetiskt man är om man ringer in. Så jag lyssnade vidare och så spelade dem låten och efter att den var klar så berättade de att ingen hade ringt in, så de bytade låt och så småning om så spelade de den låten också.

Så jag tog initiativet och ringde in till dessa två killar. De fick mitt nummer och sedan så ringde de tillbaka till mig!
( Fråga mig inte varför jag ringde in, för det vet jag inte själv. Skäms iallafall som fan, haha )
Iallafall så vann jag en skiva och skulle hämta den nere på toget i Båstad efter att jag slutat. Så jag ringde till Larry och frågade han om han kunde skjutsa mig ner dit.

Väl nere i båstad så tänkte jag bara neej fan vad patetiskt att gå och hämta den här skrivan. Så Larry bara ja gå nu, och jag hade tänkt att han skulle följa med, men ikke! Så det slutade med att jag och Larry började bråka och skrika på varanda i bilen och det slutade med att jag fick gå själv och hämta den här jävla skivan. Kommer fram och säger då jag:
- Ja alltså jag har vunnit eller skit samma och tänkte gå tillbaka.
Nej, då reser sig en as snygg kille sig upp och säger:
- Är det du som är Julia? Det är klart du ska ha din skiva! Men jag har inte den här så om du vill följa med mig så ska jag hämta den åt dig. Det slutade med att jag fick skivan och blev bjuden på fest på kvällen. Inte illa att ringa in till radion iallafall.

Så senare på kvällen drog jag med Filippa till Båstad och träffade min radiokille. Kvällen slutade väldigt bra och inte bara för min del utan även för Filippas del. Som Filippa skrev .. det är lite som Tur i Oturen.


Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Haha så typiskt oss!

2008-12-01 @ 17:52:00
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Postat av: Jungle

Haha, du är så söt, vill du verkligen umgås med mig när jag är nykter? :P

2008-12-03 @ 16:59:40
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Linnea .. igen

Hahaha! Man borde kanske satsa på att ringa in till radion, istället för att ha en massa daiting-program, som Bonde söker fru. Men nu ska jag kanske inte säga något. Du borde ha kommit med förslaget tidigare ;P

2008-12-11 @ 11:07:17
URL: http://linneaborgcrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0