Helvete!!!!!

- Helvete också. Hade mitt ekologiprov idag och de gick åt helvete, iallafall mvg:t... nu får jag väll max g.
Kunde allting utantill, allting gick galant och så kommer jag fram mot de sista uppgifterna och bara va? Detta har inte jag läst... nej då har jag såklart missat att jag skulle läsa två sidor till i min jävla bok! Där rök mitt jävla MVG!! Så nu vet alla varför jag var lite depp idag.

- Imorgon har jag en uppgift i mediakommunikation som jag inte fattar ett skit av... kommer mitt mvg ryka där också?

- Torsdag ska jag kunna allting om antiken och lite till... 24 fucking sidor med världens minsta text ska jag kunna utantill.. kommer de gå åt helvete.. JA!

- Nästa vecka har jag prov i matte B och känner mig inte alls säker på kapitlet. Eftersom jag är borta så mycket missar jag såklart hur mycket som helst! Varför kan jag aldrig vara frisk!?!?!?

- Nästa vecka igen har jag engelskaprov och jag ska även läsa klart en bok på engelska. Jag vet inte vad jag ska plugga på och jag fattar inte för mycket utav boken. Hääääärligt!!

- Jag ska även göra ett projektarbete om min fotbollstränare och hur lätt är de att göra ett sådant arbete när du inte ens är intresserad av fotboll längre. Hur fan ska du kunna göra ett sådant arbete när de har kickat fotbollstränaren och har en jävla fotbollsspelare som tränare. Hur fan ska jag göra de jävla projektarbetet???

- Sen får vi ju heller inte glömma min projektarbetsplan som ska vara klar? Har jag någon aning om vad jag ska göra för projektarbete.... i trean!?

- Och sist men inte mist alla mina fotouppgifter som ska vara klara... jag är fortfarande på grunduppgiften som alla andra.

GÅR DET BRA FÖR MIG I SKOLAN ELLER!?

Nu förstår ni kanske varför jag är lite depp, skolan tar verkligen död på mig!!


Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Usch stackars dig! Men du klarar det, bara att hålla huvudet högt och ta sig igenom det. Som min mamma sa till mig "Huvudsaken är att du mår bra, sen om ett betyg åker åt helvete här och var så får det vara så, bara du har gjort så gott du kan" :) <3

2008-11-11 @ 12:30:42
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0