Cypern, sista hela dagen

Jaha, idag har jag varit ute pa havet annu en gang tillsammans med min snygga dykinstuktor.
Vi dok langs hela vraket och matade fiskarna pa 10 meters sjup. Helt otroligt.
Har jatte ont i orat men de ar bara en skitsak jamfort de som hade idag.
En man som var nere pa ungefar 40 meters djup, inne i vraket, fick panik.
Sa som tur var fick de upp honom till ytan och sedan ivag till sjukhuset.

Annars var de helt underbart idag, gled om kring pa baten dar jag hade allas uppmarksamhet.. eftersom de bara var jag och kanske 20+ killar. haha de gillar vi!

Jag vill verkligen inte hem till Sverige, jag vill stanna har!! Har sa sjukt mycket att gora i skolan nar jag kommer tillbaka... usch sager jag bara. Jag vill vara kvar med min cypriot som passar upp mig pa baten hela tiden.

Just nu har jag kommit tillbaka till hotellet, jag och mamma har varit och atit pa en restaurang for fjarde gangen.
Man orkar liksom inte testa nagra nya stallen, visst de fick man ju gora i borjan och sen se vilket som var bast.
Men nu i slutet orkar man inte testa sa vi gick till samma restaurang.

Val pa resaturangen traffade jag min dykarkomis fran igar, Nick fran USA.
Jatte harlig kille!

Jaha, imorgon bar det av hemat, vi ar val hemma vid 12 tiden... pa natten.
Sa da kommer ni fa traffa en brun, svartharig, mullig Julia. Jag har atit Coco Pops hela veckan... och druckit cypriotisk ol.

Ses snart Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0