Cypern dag 6, kanske

Idag har jag varit ute pa havet hela dagen helt sjalv, utan mamma. Alla tog val hand om mig och jag blev riktigt uppassad. Iallafall av kaptenen over baten som aven var dykinstuksor. Vi skulle aka ut till vraket zenobia, ett vrak som ar hur stort som helst.

Val nar vi kommit fram var det pa med dykar saker. Och sen var de ner i vattnet, helt jakla underbart.
Jag och dykinstuktoren simmade nere pa 9 meter och simmade langs hela vraket som var mist 100 meter langt.
De kanndes jatte bra och eftersom de var forsta gangen var det annu battre. Chris, dykinstuktoren, var jatte duktigt och holl koll pa mig hela tiden och holl mig i handen hela tiden. Sa dar simmade vi bland alla fiskar och under oss var vraket, helt otroligt!

vi dok sammalaggt tva ganger och mer blir det imorgon.
Ska tillbaka dit imorgon, och eftersom jag ar sa himla bra sa behover jag inte betala nagonting imorgon!
haha, vada fjaskarn.

Efter att jag kommit i land trodde jag att jag skulle do, for nar jag dok fick jag jatte ont i orat. Sa jag kom hem till hotellet och sov lite och nu kanns det lite battre. Hoppas de ar helt bra imorgon for da blir de mer dykning.

Alltsa jag kan inte beskriva hur harligt det var att dyka. Maste verlkligen ta dykar sertivikat.
Pa baten traffade jag andra roliga manniskor. En kille som kom fram USA och en annan som kom fran Storbrittaninen.

Sa hata mig inte for mycket nar jag ligger och steker pa en bat i medelhavet imorgon med massa snygga killar som passar upp en hela tiden.

Byee

Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Nejdå jag hatar inte dig, själv ska jag ju plugga hela dagen, kan inte bli bättre!

2008-11-02 @ 11:49:31
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Postat av: elin petrisson

så typiskt dig att få det gratis! hah men hoppas du har det asbra!

2008-11-02 @ 18:43:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0