What happens...

Dåligt med uppdatering från min sida känner jag. De är nog mest för att min data har virus och kan då inte använda den.
Okej en snabb uppdatering om vad jag har gjort i helgen. 
Fredags var jag i grevie och tittade på ishockey och sociala jag somnade innan matchen började. 
Lördag, igår var jag och Filippa hos berra och spelade kubb och festade. Ganska roligt igår kan man säga! haha
Söndagen har bara gått åt till att sega, borde egentligen pluggat som fan men de blev det inte så mycket utav. Istället har jag tittat på film, ovanligt. Tittade på What happens in Vegas. Faktiskt ganska bra, fast vissa scener är bara så sjukt överdrivna som gör att filmen sjunker lite. Men de är en liten sån måbra film som jag känner att jag behöver just nu, så jag ska inte klaga för mycket på den.

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag tyckte den filmen var skit bra! Blev helt kär i Ashton (spec när han var sådär snyftig);) Jag gillar såna måbra filmer:)

2008-05-19 @ 21:24:34
Postat av: Julia Barte.

jaa, visst är den bra :)

2008-05-19 @ 21:57:47
URL: http://juliabarte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0