Valborg.

Sinne eller vad, suttit och skrivit ett helt inlägg och vad händer inte när man trycker på spara och publicera.. jo det försvinner såklart! Jaha, då får man börja om på nytt.

Idag känns det som att de är söndag och att de är skola imorgon, eftersom vi brukar festa på lördagarna.
Galen kväll igår kan man påstå. De började hos heberlein, härligt folk som vanligt och vid tio drog vi vidare mot båstad. På vägen hoppar jag och Filippa av och resten fortsätter mot båstad / stranden. Vi går hem till Victor och där fanns Robin, Simon, Christian, Martin, Pontus, David och då självklart Victor. Mycket trevligt. Efter lite festande där sätter vi oss på bussen mot Båstad. De kändes verkligen som halva bjäre satt på den bussen, något illa. Började ju bra också när jag precis gått på bussen säger busschauffören till mig att jag måste sitta där framme, förmodligen att han ansåg att jag var för full... Men där framme stannade jag inte så länge utan gick bakåt i bussen till dom andra. Väl framme i båstad blev de lite tjafs och efter ett bra tag så drog jag och Martin iväg mot Madison, jag då för att leta upp min bror som också befann sig i båstad. När jag väl kommit utanför madison står där några killar och släpper in mig bakvägen, så vem säger då nej till att gå in på madison. Där inne träffar man ju sjukt mycket folk, riktigt roligt. Precis efter man kommit in på Madison hittar jag Malin och springer runt med henne tills vi går ut till Milano och efter ett tag dyker Elin upp. Vi träffar massa roligt folk och vi träffar även Fredrik Strebel som överväger starkt att vi ska med honom på efterfest. Jo vid tre tiden åker vi taxi till honom, intrycka 7 pers i en vanlig 5 manna, jag sittandes i Strebels knä i framsätet, lyckat! Hos strebel stannar vi kanske till 5 och då drar vi oss hemåt till Malin och sover där. Fy för vad bra man mådde när man vaknade, fy fan säger jag bara. Sen åker vi tre hem till Förslöv och nu sitter jag här framför min data... har verkligen inte gjort ett piss idag. Tragiskt. Vad hände mer igår då? Mina skor gick sönder så gick för det mesta barfota igår eller lånade någon annans, ofta. haha
Och sedan när jag kom hem till älskade Förslöv tittade jag mig i spegeln så såg jag att hade någonting på min kind under ögat, och försökte ta bort det men de gick inte. Då tittade jag lite närmare, nej då är de ett blåmärke som jag fick igår och jag kan ju säga att de gör jävligt ont! De var jobo som slog mig i ansiktet, haha oftaa!

Jaha, när jag vaknade ringde jag mamma och skulle kolla läget så berättade hon att jag har blivit Förslöv if fotograf. Så ska fotografera alla fotboll och innebandy lag... fast inte herrerna för dom var redan fotograferade, illa! haha Och sedan först och främst ska jag fotografera på midsommardagen då de är karnevalståg. Ska fota karnevalståget och sedan ska jag fota Måååns Zelmerlöw och branska city släckers, de ni! Lite stolt är jag faktiskt!

 .

image76


Robin Jungle var ju ändå partypinglan number one på madison, i like it!

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Det blev nog lite dubbelinlägg här va? ;)

2008-05-01 @ 21:03:50
URL: http://filippaheberlein.blogg.se
Postat av: Julia Barte.

hehe oj... de får vi nog ta och fixa...

2008-05-01 @ 21:14:14
URL: http://juliabarte.blogg.se
Postat av: Robin

Partypingla? Wtf :P

2008-05-01 @ 21:50:58
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: matilda

Julia darling, kan vara din första assistent ;)

2008-05-02 @ 10:25:23
URL: http://matildalundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0