Tisdag.

Jaha, då var den här dagen också avklarad. Hade desvärre Nationella Matte prov i två timmar idag... de gick mindre bra! Men A-delen gick bara bra, fick ett fel! Annars fick jag tillbaka mitt samhällsprov idag och fick 35 / 38, mvg! Sedan fick jag mitt resultat på fotokursen och jag slutade på 20 / 20, alltså mvg. Helt sjukt, så jag är ganska glad faktiskt!

Efter skolan idag så åkte jag på min gitarrlektion och sedan blev de lite fotbollsträning. Inte för jag gör så mycket på fotbollsträningarna, men de känns ändå ganska skönt att man är med lite iallafall.

Ikväll blir det en kväll framför datan och då ska de skrivas ett arbete om H. C. Andersen och hans sagor, yippi!
Och sedan ska man börja smått med en uppsatts som ska handla om jordensbefolkning. Hur mycket vi förökar oss och vad blir konsekvenserna om vi blir fler. Hur är det i i-länderna jämförst med u-ländera, finns de någonting man kan göra för att de inte ska vara så stora skillnader. De ska det handla om m.m, tycker faktiskt de ska blir roligt att skriva om det!

Imorgon blir det hemmakväll hos Maja och då ska vi titta på Sex and the City och sedan börjar ju vi inte skolan förrens kvart över 1. Klagar man?

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Jag kan hjälpa dig med befolknings skiten, precis sånt vi gjort i geografin ju! ;)

2008-05-14 @ 09:33:09
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Postat av: Sweet sixteen

Jag kan hjälpa dig med befolknings skiten, precis sånt vi gjort i geografin ju! ;)

2008-05-14 @ 09:33:31
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Postat av: Robin

Ja, det var ju det, men i min lilla värld så märkte inte jag det :P

2008-05-14 @ 21:24:42
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0