SlappeMåndag.

Jaha, då var det skolan igen. Stod i mörkrummet hela förmiddagen, mycket trevligt. Har även gjort mina val till 2:an.
Så nu är det bara att hoppas på att man kommer in på Foto. Efter skolan åkte jag till Ängelholm för att förbättra brännan och köpte även ett par nya solglasögon.

När jag precis kommer hem och innanför dörren säger mamma till mig att Filippa har ringt, så jag ringer upp henne och hon berättar att en person ska hem till Elin och berätta om smink och sälja lite produkter om jag då skulle vilja följa med på det. Faktiskt mycket roligt, beställde en foundation och ett läppstift, så det blir nog nice.

Annars är man inte på topp och det är mycket de som beror på familjen. Om det händer någonting så är det mitt fel och det ända jag får höra utav min bror är att jag är bortskämd. Han skriker det i örat på min nästan varje dag. Min mamma är as sur på mig och jag har ingen aning om vad jag har gjort för fel, så just nu försöker jag bara undvika min familj så mycket som möjligt. När jag väl kommer hem så sticker jag direkt upp på mitt rum och stänger dörren och då får jag skiten för att jag är på dåligt humör, vad fan tror dom egentligen? Sinnee

Nej nu funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig, ganska trött om man säger så men det blir väll msn ett tag till... bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0