Sex and the City.

Igår blev det Sex and the city med Majan, mycket trevligt. Nästan bud på att ladda hem programmen, får fråga Johannes om de. Annars så ska jag och Maja snart till vitaräck och sola lite och senare idag dyker Polly också upp, efter att hon kommer ifrån skolan. Sen ikväll ska jag till en sjukgymnast i Halmstad som ska titta på mitt knä, de behövs kan man ju säga! Känns som att jag inte kommer komma igång med fotbollen på ett bra tag, kanske vara med litegrann och kicka lite men att spela matcher kan jag bara drömma om...



Kommentarer
Postat av: Yngve

Om den unga damen brukar "hänga" vid vita räck på somrarna, så borde hon kanske ta med gitarren dit så en annan kan komma dit och lyssna lite på henne?

2008-05-15 @ 12:34:10
Postat av: Sweet sixteen

Har du aldrig kollat sex and the city förrut?! Gah har typ kollat den sen 4:an eller mindre. omg omg omg. (overreakting) ;)

2008-05-15 @ 15:54:50
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Postat av: Robin

Bra stavning där Filippa, syftar på overrea"c"ting. Hoppas ni två har kul i alla fall.

2008-05-15 @ 23:15:39
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0