Grillning

Gårdagen blev det grillning med Pappa, Mamma, Johannes och Ida. Mycket mysigt och specielt när det blev lite gitarr spel från min sida, jag är grym. haha, och jag visade även upp min talang senare under kvällen. illa haha.

Efter att jag grillat med familjen tar jag och Filippa cykeln ner till segelstorp, fy för vad vi är duktiga!
Iallfall, träffade vi lite folk och grillade även där. Inte jag då men de andra. Efter att vi har cyklat hem ifrån stranden så gick vi till Fritzonbröderna och där var även David, Snyggmange och Ped...Po, vi säger grillen killen. haha

Just nu gör jag inte så mycket, vaknade ungefär vid 12 att Filippa ringer och väcker mig, jaa nu åker vi till playan.
Så nu ska man fram med scooter hjälmen, riktigt snyggt!

Kommentarer
Postat av: Robin

Ohh, blir det gitarspel i Laudan snart då? ;)

2008-05-11 @ 15:05:04
Postat av: Sweet sixteen

PEDDO PO FFS!

2008-05-11 @ 16:22:41
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Postat av: Yngve

Det skulle vara väldigt trevligt att höra den unga damen spela gitarr någon gång. Eller att kanske höra henne sjunga karaoke. Det skulle vara oerhört trevligt!

2008-05-11 @ 17:41:39
Postat av: Julia Barte.

Jo men absolut att de skulle vara trevlig! Men eftersom jag inte vem du är eller vart du bor så är det väldigt svårt för mig att spela för dig!

2008-05-11 @ 20:47:55
URL: http://juliabarte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0