Party

Vaknade kvart över 5 som vanligt och slänger på mig ett par short och ett linne och ser hur solen sakta börja stiga upp.
Drar iväg till skolan och har tre lektioner och sedan var det bara på väg hem igen. Efter att jag kommit hem lägger jag mig på soffan och jag var inte vaken så länge kan man ju säga. Halv 6 ringer Filippa bara jaa alltså grevie börjar spela om 1 timme, kanske tid att du ska göra iordning dig. Kommer inte riktigt ihåg att jag pratade med Filippa utan filippa ringer sedan igen vid halv 7.. är du klar? Jag ligger där i soffan som ett frågetecken, bara hur mycket är klockan egentligen? Fort som in i får jag slänga på mig lite smink, göra iordning håret och äta lite och sen bar det iväg.

Grevie matchen resulterade 1 - 1 och efter matchen bar det iväg mot Jungle. Men när vi väl kommit fram säger han "Ja, alltså min mamma kommer hem snart så vi kan inte vara här". Då fick vi gå till Viktor och förfesta där istället innan vi skulle vidare till Ängelholm. Väl i ängelholm blev det lite tjafs, Filippa du vet att jag menade verkligen ingenting utav det jag sa igår! Du och ja för fan! Jaha, annars var det helt galet som vanligt. Mycket trevligt folk med kareoke och några cider. Senare under kvällen ringer David om vi vill ha skjuts hem och i bilen träffar vi "Snygg Mange" och "Grillen Killen" haha. Blev lite efterfest hemma hos Eriksson, mycket trevligt.

När jag sen kommer hem slänger jag mig på soffan och vaknar inte förrens halv 2 och går ut och lägger mig i solen och ringer till Filippa. Snackar lite om gårdagens händelser, haha. Sjukt roligt igår ja!
Snackade med Karolina Svensson som man inte hört så mycket ifrån nu när hon är borta i Australien. Ska bli sjukt roligt när hon kommer hem igen!

Nu ska jag ut och grilla med Mamma, Johannes och Ida. Mycket mysigt!!
 



Illa bild sen igår. Tack för en roligt kväll igår gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Jag fattade redan då att du inte mena vad du sa ;)

2008-05-10 @ 17:35:17
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0