illa...

Usch, värsta hemska dagen igår. Har inte mått så dåligt på länge kan jag ju säga! Igår var även den sämsta och värsta fotbollsträningen i hela mitt liv! Fy fan, just nu känner jag att jag har tappat allt. Men visst jag kan ju träna och komma tillbaka så som jag var förr, men har jag orken? Det är de jag inte vet. Allting känns så jäkla nere just nu, ser inget positivt i någonting längre. Men det är väll det kommer vara en period framåt. så de löser sig säkert snart.


Wolud someone just hold me tight?

Hade MatteNationella idag och även Samhällsprov  om Brott och Straff. Gick förvånadsvärt mycket bättre än förväntat! Så jäkla härligt. Kan man säga att jag hade dålig samvete igår eller. Nu är det sista rycket som gäller, speciellt mediakunskap, eftersom kursen slutar om två gånger. Sista gången foto imorgon, tråkigt nog, men från något tråkigt till något roligt är att jag blir ledig varje måndagförmiddag och varje torsdagförmiddag.




Kommentarer
Postat av: Robin

Du får ta och joina partylaudangänget hemma hos mig imorgon efter fotbollen, så får du annat att tänka på :)

2008-05-08 @ 20:29:16
URL: http://rubbejungel.bilddagboken.se
Postat av: Julia Barte

Ja, de låter bra. vi kanske ses ikväll isåfall!

2008-05-09 @ 11:48:22
URL: http://juliabarte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0