Summer

Idag har de varit en mycket trevlig dag. Det började med att Filippa ringer och väcker mig, hade en sjuk dröm som handlade om en jätte farlig sjukdom och massa zombies, eller hur de stavas. Ingen härlig dröm de inte! Så jag är ganska glad att hon väckte mig. Efter att jag vaknat till liv åker jag och filippa ner till stranden och ligger där kanske i tre timmar. Riktigt skönt. Efter de får vi skjuts till grevie för att titta på B-laget. Sådär rolig match om man säger så, grevie vann och ägde matchen, exact som förra gången. haha Efter att jag kommit hem blev det grillat med mys uppe på balkongen, älskar sommaren. Hoppas nu bara vädret håller i sig, annars är de lätt Aiya Napa nästa!  

Imorgon så är jag ledig ifrån skolan för att jag ska vara hårmodell för Bea. Lite nervös är man allt och plus att jag vet inte om jag vill klippa mig, men de behövs för de känns som jag inte har klippt mig på hundra år, de är ganska slitet nu.

Annars har jag inte mycket mer att berätta, bara att jag skar mig i tummen idag och de gör jävligt ont!
Nu ska jag sova och sen ska jag inte iväg förrens vid 11 - Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

DAMP, hör av dig till mig, måste säga en sak om snygge mange!!!

2008-05-12 @ 15:06:39
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Postat av: Robin

Haha, vill du att vi skall förlora eller? :P Bra att du tyckte vi ägde i alla fall ;)

2008-05-12 @ 21:57:25
URL: http://rubbejungel.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0