Thinking of...

Idag hade vi sista fotolektionen för i terminen! Blev faktiskt ganska nöjd med mitt album till slut och kommer ladda upp mina bästa bilder på min andra blogg, när jag har fått tillbaka det utav min lärare. Jag lovar, jag ska uppdatera mig! Annars mår man väll något bättre än de senaste dagarna, men nu är det nya saker som börjar hänga över en. Jag säger som min mamma, "att man aldrig kan få vara glad." Så känns det just nu, när man väl börjar må lite bättre kommer någonting nytt upp som gör att man drar tillbaka sig igen. Men det brukar lösa sig, men jag tvivlar jävligt starkt på att de inte kommer lösa sig i den här sitationen. Jag har nog ställt till det ganska mycket för mig själv... som jag gör i de flesta situationerna. Illa illa... och det är inte förrens sitationen är förstörd som jag förstår hur mycket jag egentligen vill ha det och hur mycket man saknar det! Men som sagt, jag får skylla mig själv!

Snart helg och det ska bli riktigt skönt! Sova ut och nu äntligen har jag fått min rullgardin ifrån Ikea. När jag var där innan och skulle fixa saker till mitt rum så hade de bara rullgardiner i blått och nu fick de äntligen in i svart. I like it! Kom bara och tänka på det när jag skrev, sova ut. Nu kan man verkligen ligga och dra sig utan att de blir för ljust eller för varmt inne på rummet!!

Fredag, imorgon, blir det först till att fira Camila Martinez som fyller år, och senare under kvällen bär det av mot Ängelholm. Längtar så sjukt mycket till imorgon kväll. Annars i helgen ska jag inte göra ett skit, jag ska vara hemma och sola, plugga och bara ta det lugnt! Och försöka vara borta så mycket från omvärlden som möjligt och bara försvinna ett litet tag. Men vi får väll se hur de blir med det, ska faktiskt försöka hålla mig hemma så mycket möjligt!


Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

I get it, det fixar sig gumman, du och jag ikväll! :D (v.

2008-05-09 @ 15:56:18
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Postat av: Julia Barte.

Oh yes, haha de ska bli en galen kväll ikväll! haha

2008-05-09 @ 18:52:42
Postat av: Christoffer

saknar dig valdigt mycke!!

2008-05-10 @ 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0