Angel wings

Ahh, galet säger jag bara.

Igår åkte jag, filippa, elin och malin till båstad till en "strandfest" där alla skulle befinna sig... vad säger man. Där var bara massa fjortisar och då menar jag riktiga fjortisar och inte så mycket folk som dom sa... Ehm, så jäkla positivt var det inte från vår sida kan man ju påstå. Det ända positiva var att jag träffade mitt ex som jag inte har träffat på snart ett år, mycket trevligt! Vi tog snarats bussen hem och med oss följde Linus, Alexander och Jesper med oss. De resulterade att vi gick till statoil och köpte kränge och sen gick vi hem till Linus och tittade film. Mycket trevligt men man var ju inte så social, precis tvingat dom till att sätta på Mulan och så somnar man... som vanligt.

Ikväll då, party sugen som vanligt... hallå det är lördag. De blev inte så mycket party för vår del utan jag och Filippa åkte ner till stranden och grillade banan / choklad och isbitar. Pontus kom och hälsade på lite och ett tag senare kom även Martin ner och hälsade på. Jag och Filippa var på väg hem då vi gick förbi Marcus som hade förfest, ja vi blev intvingade haha och träffade massa trevligt folk och fick en god kall öl. Härligt. Efter att alla åkte till pepes eller vart alla nu skulle så skulle jag och filippa cykla hem, fy fan säger jag bara. haha

Måste bara säga det här, de här var helt stört! När jag skulle cykla mot lindab och möta filippa för att cykla ner till stranden, kommer det en bil på min väg. Så tror jag att det är Robbe, Kotten och Josip och dom så jag vinkar som fan, bara tjaa. Så jag cyklar vidare så vänder jag mig om, bara oj det var visst inte dom... hehe. Tänker inte så mycket mer på det utan cyklar vidare och när jag nästan är vid lindab så kommer dom efter mig och tutar på mig och kollar på mig som fan. Så dom stannar till lite längre fram i korsningen och så var jag också tvugen att stanna, så dom bara ja vart ska du ikväll... hehe till stranden... vilken strand... jadu, bra fråga... Så får dom syn på Filippa... Jaha så är det din kompis du ska åka med... Så vad fan gör man, så cyklar jag fram till Filippa och bara ahh kolla inte mot dom, dom har följt efter mig hela vägen därifrån jag bor... lyckat verkligen! Så vi bestämde oss för att cykla mot stranden och hoppas på att dom inte skulle följa efter oss.. som dom inte gjorde heller... läskigt!!

Så pratade jag med mamma när jag kom hem nu ikväll, för hon stog ute på vägen och pratade med mina grannar när den läskiga bilen körde förbi. Så tänkte dom, fy fan vilka skumma människor så hörde dom att dom skrek på mig och sådär. Så mamma bara ja hoppas nu att dom inte följde efter henne för att dom stannade på vägen och sen vände dom... så kommer jag hem bara ahh den äckliga bilen följde efter mig så min mamma bara jaha så dom gjorde de, hoppades på att dom inte skulle göra det för dom såg riktigt obehagliga ut.
Alltså jag hatar bilar!

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

"grillade banan / choklad och isbitar"

Det heter inte isbitar! sockerbitar! haha

2008-05-04 @ 11:39:43
URL: http://filippaheberlein.blogg.se
Postat av: Julia Barte.

Hahaha just det!

2008-05-04 @ 15:18:52
URL: http://juliabarte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0