Torsdag natt.



image29image28
Life is life.

Varför jag sitter uppe just nu är att jag är sjukt trött men orkar bara inte gå och lägga mig. Konstig känsla men så är det. De är mycket som händer och sker i mitt liv just nu. Jag är ganska osäker, för jag vet inte riktig vart jag har allting. Jag är något förvirrad. Så om jag beteer mig konstigt är mest för jag vet inte riktigt var jag har mig själv!

De som gör mig mest förvirrad just nu är att jag känner att jag håller på att förlora någonting. Men vadå, ovanligt om jag förlorar någonting som egentligen betyder väldigt mycket för mig? Det är ja själv som förstör det, oftast. Jag kan nog säga att jag är ganska känslokall, inte alltid. Jag bryr mig inte så värst mycket, utan det är efter en tid efteråt som jag verkligen förstår vad jag har missat. Men då är de försent, då är det bara att lägga det bakom sig eftersom jag inte kan göra någonting åt de. Men som jag känner nu har jag inte känt innan. Jag vill inte bara lägga det bakom mig. Innan har jag alltid dragit mig undan efter en tid och låtit de rinna ut i sanden och sen har de inte varit någonting med de.


Nu känns det helt annorlunda, men den här gången är det ändå ingenting att sattsa på känns det som, kanske därför jag känner som jag gör eller för att det har inte den pressen. Jag har ingen aning om vad jag ska göra, just nu känner jag bara för att bråka regält för att sedan säga farväl. Det är ju alltid enklare att säga farväl när man bråkar och verkligen för min del. Eftersom jag har ganska lätt att lägga någonting bakom mig.


Men den här gången vill jag nog bara lägga det på hyllan för att kanske så smoning om plocka fram det igen, någongång i framtiden. Borsta av dammet och återställa allting. Men vad vet jag om framtiden, det brukar aldrig bli som man har tänkt sig... de blir aldrig som man tänkt sig! Jag kan inte lova att jag väntar men... de finns alltid men. Finns jag kvar, är jag här.


Som sagt var de inte så här det tänkt mig att de skulle bli, det blev helt ändrade planer. Men jag vill absolut inte klaga på vad som har hänt, jag tänker bara på vad som kommer hända här näst... Kommer de bli någonting positivt eller negativt? Jag vill att allting ska vara bra, men det är inte ofta man får vara lycklig. Det är alltid något negativt som händer. Nu vill jag och behöver ha någon nära som tar mig långt bort här ifrån och slipper tänka på allting som oroar en! Det ända jag har nu är mitt rum, att stänga dörren och lyssna på musik och glömma allting som är utanför mina fyra väggar...

Vet inte vad du tycker och tänker, men det verkar som att jag inte var som du förväntade dig...




Madison imorgon? Är sjukt sugen på det, men om jag ska till sjukhuset på kvällen imorgon så blir det att partaja tillsammans med en snygg läkare eller någonting sånt. Jag skulle ju inte klagat, så om jag raggar upp en snygg doktor Maja så får du välja... nästan vem du vill! haha




Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Det fixar sig ska du se, fan vi drar iväg på en sista minuten resa till bulgarien o skiter i alla andra, ägna lite tid åt oss själva så vi själva ska må bra. Love you

2008-03-28 @ 13:38:13
URL: http://filippaheberlein.blogg.se
Postat av: Anonym

det fixar sig snygging! I'm here for you. Haha, välj du först så tar jag det som blir över ..såvida det inte är en 50 årig gubbe du drar med dig! haha. love ya

2008-03-28 @ 14:25:10
Postat av: majaaan

det sista var från mig, haha ..glömde skriva! puss & kram

2008-03-28 @ 14:27:16
URL: http://majanengdahl.blogg.se
Postat av: Yngve

Så hur blir det med den unga damen ikväll? Blir det madison eller en ung fin manlig läkare?

2008-03-28 @ 14:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0