Tisdag.

Nu har det varit lite dålig med uppdateringenm mest att jag mitt internet där hemma inte fungerar!
Riktigt irriterande, men man märker faktiskt hur mycket tid man har över på dagarna. Känner att jag spenderar alldeles för mycket tid framför min data!

Helgen var skit bra, verkligen partyhelg. Saloon i fredags som var sjukt roligt och sedan var jag på Pimp and Hoe party! Riktigt roligt! Söndagen var det fotbollsmatch och... mitt ledband fick ta ganska mycket stryk. Nu hoppar jag på krycker och ska göra det veckan ut! Ovanligt att just jag råkar ut för en skada. Hon som har tittat på mitt knä tror inte att det är helt av utan bara en liten bit, ILLA! Kommer nog vara borta från fotbollen ett bra tag.. om jag sedan orkar börja träna igen. Vi får se vad som händer!

Nu ska jag på brandövning i 2 timmar! Jätte roligt, sedan blir det politikprov som det känns som att jag kommer  kugga på!

Helgen, någon som är sugen på att festa lite på fredag eller bara en mysig hemma kväll tillsammans med mig?
Ska nämligen jobba på lördag så då blir det inte så mycket jag kan göra på kvällen / natten.

Lovet? Någon som har något förslag?


See yaaaa

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Duuu under lovet ska vi iaf festa! Jag ska ut på fredag, med eller utan dig ;P haha palla jag kommer supa bort mitt liv.

2008-03-18 @ 11:16:22
URL: http://filippaheberlein.blogg.se
Postat av: Barte.

Vem ska du festa med på Fredag fucker!?

2008-03-18 @ 17:12:28
URL: http://juliabarte.blogg.se
Postat av: Sweet sixteen

Dig eller min kusin ;P

2008-03-18 @ 18:12:55
URL: http://filippaheberlein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0