Tisdag...

Jaha, nu är man i skolan igen! Ganska slapp dag hittils. Första lektionen sex och samlevnad och andra lektionen dans! Så man ska ju inte klaga. Det är ju mycket bättre än Svenska och Matte.

image14

Jag är inte den personen som direkt skryter. Men nu vill jag faktiskt göra det lite! Det har går sådär med fotbollen på senaste tiden och på matchen igår gjorde jag två mål! Kändes riktigt skönt. Just nu känns det som att jag bara får njuta av tiden det går bra, för det skulle inte förvåna mig att jag skulle skada mig så att jag inte kan spela på hela sesongen! Så har det iallafall varit dom andra åren. Det går verkligen skit bra, jag ligger verkligen på topp och sen när seriematcherna börjar skadar jag mig och ja, som sagt kan jag inte vara med på resten av sesongen!

Nu ska jag pysa iväg till min lektion... bye

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

sexualkunskap i 1:an? :S shit trodde du kunnde allt om det där ;) Grattis för de två målen, jag är inte förvånad, du är ju alltid på topp. och nu, HÖRT OM BOMBHOTET?! Gahhhhh

2008-03-11 @ 18:05:05
URL: http://filippaheberlein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0