Söndag.

Usch, har inte varit så här trött på länge! Kom hem vid halv 5 igår ifrån Pepes. Det gick väll hyfsat bra igår, sjukt mycket folk! Idag har jag inte gjort för mycket. Har varit på väla och sedan åkte jag, Johannes och pappa till farmor för att fika lite, eftersom det är min pappas dag idag. Grattis till honom!

Det här är min bror Johannes Barte, han betyder väldigt mycket för mig. Fast vi brukar bråka ganska ofta så vet vi iallafall att vi alltid finns där för varandra! Han är världens bästa bror som man kan ha! Som sagt så bråkar vi ganska ofta, men inte alltid. När vi väl är sams har vi så jäkla roligt tillsammans. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag kan inte riktigt beskriva hur mycket jag tycker om honom! 

Vi ser lite skumma ut på bilden men hittade ingen annan på oss tillsammans!

image22 

Ska i veckan få en ny dataskärm, så jag och min älskade bror Johannes ska iväg och fixa en bra skärm to mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är din bror?

2008-06-25 @ 15:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0