Söndag.

JAG HATAR MIN DATA! Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit ett inlägg och när jag trycker på Spara och publicera försvinner allting! Arrgh!

Ja nu kommer det här inlägger inte bli så avancerat som förra men iallfall.

- PartyFredag, Filippa och Jag var i Ängelholm med massa härligt folk, tillsammans med sjukt många skumma människor! Kom hem ganska sent och upp tidigit dagen efter! Yess.

- Lördagen spenderades bara i Grevie. Eller ja, först tittade jag på Förslöv - Grevie! Vem vann om inte Förslöv!?
Sedan var det mot Grevie igen för att dömma fotboll på Gullbergscup! Träffade Emilia Gustafsson och Sofie Johansson senare under dagen! Mycket trevligt tid i kiosken jaa! Verkligen! Och vem kommer inte när jag står där, "SnyggMarcus" från grevies A-lag, haha. Jätte fräsch kände man sig Verkligen!


image11
Bilden är tagen i sommras! Längtar man till sommaren eller vad!?


- Söndag, var egentligen planerad som pluggdag.. men har det blivt mycket utav de eller? Nej, inte precis. Först dömma fotboll i Grevie, Kom hem vid halv 5, snabbt som in i. Hem, byta om, äta lite och sen iväg på bio med bästa, Filippa Heberlein! Rekomenderar starkt att titta på Morgan Pålsson filmen!

Mycket bra helg överhuvudtaget! Nu ska jag äntligen börja plugga. Samhällsinlämning på Tisdag, Samhällsprov på Onsdag! Önska mig lycka till! Måste ju bara tillägga att man har ju saknat Maja Engdahl, hoppas vi ses imorgon iallafall! Hoppas du har haft en bra helg!

Good Night!

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Fan klockan är halv 12 och jag har inte börjat med mitt pluggande ;/

2008-03-09 @ 23:18:00
URL: http://filippaheberlein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0