Onsdag.

Idag har det varit en ganska soft skoldag, fotboll hela förmiddagen! Så jag ska inte klaga. Annars har det inte hänt så mycket, har varit i Båstad på pepes bodega och träffat Karin personalcheften. Fick lite rundvandring och fick reda på när jag ska jobba! Jag ska jobba på påskafton mellan 21,00 - 02,00 och jag är väll inte klar förrens vid 03,00 kanske!

image15

Första jobbdagen är den 22 mars och då har Pepes premier, inbjudningar till massa folk... och pratade med Jenny innan idag och hon berättade att det brukar komma gaaanska mycket folk då! Kul att det är min första kväll att ta hand om allting i garderoben! Men men jag ska göra mitt bästa av situationen och hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0