Onsdag-Torsdag.



Klockan är snart 2. Illa! Tur man inte ska upp så jäkla tidigt imorgon. Ska till en sjukgymnast imorgon och se om hon kan göra någonting med mitt knä. Är det inte bättre tills på måndag så är det röntgen som gäller!
Nog tjatat om mitt knä. Sitter just nu och skriver en diktanalys som ska vara inlämnad imorgon. Vadå skönt med lov nu eller?

image16image17



image18

Här är en bild på mig och Filippa Heberlein sen i sommras! Jag är så jäkla glad att vi har hittat varandra igen.
Har verkligen inte haft så här roligt på länge!


Nu ska jag nog faktiskt sova, klockan är bara sådär 02,00 och lite till...
Natti Natti

hahaha, måste bara tillägga...

"Min lille vän Julia barte är påväg hit (eller ja, de dröjer säkert minst en timme innan hon dyker upp, för hon är så lååååångsam)."

Läste de på Filippas blogg sådär i juli 2007. Har jag bättrat mig? Nej, inte precis! haha
Maja kanske känner igen sig som många andra!

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

HAHA den är så klockren den kommentaren! love you

2008-03-20 @ 18:40:31
URL: http://filippaheberlein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0