Måndag.

Var inte i skolan idag p.g.a. att jag hade sjukt ont i huvudet. Kunde inte sova på hela natten! Så när jag blir väckt klockan 5 var ju inte skolan det första man längtade efter! Så jag hoppade faktiskt den idag!
Piggnade till mig på eftermiddagen och åkte till fotbollsplanen för att spela match. Matchen slutade 3 - 2 och jag gjorde båda målen! Det kändes riktigt skönt! Förutom att jag fick astmaanfall i början av matchen.

Hatar astma, när jag får ett astmaanfall så täpper hela luftrören ihop sig så att du inte får någon luft! Och ni kan ju själva tänka er när man inte får luft vilken känsla man får då. Jag får iallafall panik och försöker verkligen få luft. Allting börjar snurra och du kan inte stå för dig själv och så håller det på i några minuter tills du kan andas igen!
 Riktigt obehagligt! Iallfall ska jag göra nya tester på fredag tror jag och hoppas verkligen på att få en bättre medicin!

image12
Längtar man till sommaren eller vadå?

Annars har jag förmodligen fått jobb på Pepes Bodega i sommar. Ska stå i garderoben! Riktigt roligt ska det bli, men tiderna kanske inte är de bästa! Ska iallafall ner till Båstad på onsdag och se hur allting fungerar och börja test jobba på påsklovet! Riktigt nicee!

Nu har jag inte mycket mer att berättta. Skola imorgon... inget positivt förutom att träffa Miss Maja!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Din dummis jag vill okcså stå i garderoooben!

2008-03-11 @ 09:51:29
URL: http://filippaheberlein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0