Lördag.

Jaha, nu får jag skriva om inlägget för tredje gången. Något irriterande.

Iallafall, mycket sjuk kväll igår men ganska rolig efter alla omständigheter! Har så jäkla ont i mitt knä nu eller, lämnade mina kära kryckvänner hemma igår. Så jag får mest skylla mig själv att jag har ont!
Måste bara berätta det här, Jag och Filippa skulle gå in och värma oss när vi väntade på skjuts hem, så ringde vi till Emil. - Hej kan jag och Filippa få komma upp och värma oss lite. Han bara jo jo, klart ni får komma men här är lite folk och så, men det ska nog gå bra iallafall. Så när vi kom fram till dörren så öppnar Syslöjds Ingrid! Vadå, blev man förvånad att se henne där? Vi stod och pratade lite och hälsade på de andra i lägenheten. Lite senare säger Ingrid - Ja borde man kanske dra sig hemåt nu, och går ut i hallen. Ganska snabbt kommer hon tillbaka med mina skor på sig! Ett par svarta klackskor men gaaanska hög klack! Då fick alla sig ett gott skratt kan man nog påstå! haha helt sjukt, att hon kom på idén överhuvudtaget. Jag giller henne skarpt!

Ska duscha nu, Glad Påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0